شبکه پرسپولیس شبکه پرسپولیس
البته لازم به ذکرهست نه هرچرت وپرتی!لطفاًرعایت کنین!!!
تاریخ : شنبه 1 تير 1392
نویسنده : امیرمحمد

شبکه پرسپوليس TV راه اندازي شد


با اعلام محمد رويانيان شبکه پرسپوليس راه اندازي و رضا رشيدپور به عنوان مجري اين شبکه انتخاب شد.


محمد رويانيان در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: از مدت‌ها پيش و با الگوبرداري از باشگاه‌هاي مطرح خارجي به ويژه تيم‌هاي بزرگ اروپايي و به منظور درآمدزايي، توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي و تجارت بين‌الملل، پوشش اخبار و رويدادهاي باشگاه پرسپوليس و ارائه خدمات ويژه به هواداران براي راه‌اندازي شبکه تلويزيوني پرسپوليس، مطالعه و برنامه‌ريزي کرده و اقدامات اجرايي را در دستور کار قرار داديم و خوشحالم که امروز اعلام مي کنم شبکه جهاني و بين‌المللي پرسپوليس TV راه‌اندازي شده و برنامه‌هاي آن به زودي پخش مي‌شود.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: شرکت پرسپوليس TVتاسيس شده و به ثبت رسيده است و تمامي اقدامات لازم براي راه‌اندازي شبکه تلويزيوني اختصاصي پرسپوليس انجام شده است. باشگاه پرسپوليس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پي توافق‌نامه‌اي که به امضاء رسيده، اين اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پيش روي هاتبرد جستجو مي‌کرديد، مي‌توانستيد از راه‌اندازي اين شبکه تلويزيوني آگاه شويد. برخي اقدامات مربوطه باقي مانده بود که آنها را نيز انجام داده‌ايم و امروز رسما راه‌اندازي شبکه پرسپوليس TVرا اعلام مي‌کنيم.

وي افزود: به هر حال از اين طريق مي‌توان فضايي ايجاد کرد که برنامه‌هاي اقتصادي و ويژه‌اي را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفت‌وگوهاي ويژه و اختصاصي از مديران، مربيان و ورزشکاران پرسپوليس، برنامه‌هاي کارشناسي، تصاوير اختصاصي از تمرينات و اردوها، گفت‌وگو با پيشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هايي است که مسئولان شبکه تلويزيوني پرسپوليس در حال تهيه اين برنامه‌ها هستند تا اين شبکه با قدرت و جذابيت هر چه تمامتر کارش را آغاز کند.

محمد رويانيان گفت: مدير اين شبکه نيز انتخاب شده و آقاي رضا رشيدپور از مجريان با سابقه سيما ما را در اين زمينه همراهي خواهند کرد. مي‌توانيم از اين طريق خدمتي ديگر به هواداران ارائه کرده و براي درآمدزايي نيز تمهيداتي انديشيده‌ايم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدير عامل پرسپوليس از پخش برنامه‌هاي پرسپوليس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزي دو ساعت برنامه پخش مي‌شود و به زودي طبق قرارداد منعقده برنامه‌هاي پرسپوليس TVبه روزي 9 ساعت افزايش خواهد يافت.

رويانيان خاطرنشان کرد: راه‌اندازي اين شبکه تلويزيوني به منظور ارائه خدمات ويژه به ايرانيان مقيم خارج از کشور و دوستداران پرسپوليس که از تيم محبوب‌شان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌هاي اين شبکه صرفا ورزشي و مختص پرسپوليس خواهد بود و مي‌تواند در معرفي فرهنگ ايرانيان به ويژه مسائل اخلاقي حاکم بر ورزش ايران تاثيرگذار بوده و فوايد و خروجي‌هاي بسياري داشته باشد.

شبکه پرسپوليس TVروي هاتبرد، فرکانس 11137، سيمبل ريت 27500، اف اي سي 4/3 قابل دريافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در اين شبکه نمايش داده مي‌شود.
منبع:varzesh3.com


 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام دوستان عزیز.تواین وبلاگ همه چی پیدا میشه از جون مرغ تاشیرآدمیزاد!(معذرت میخوام)ازشیر مرغ تاجون آدمیزاد!پس حالشو ببرین.اگه هم آدم باحالی هستین نظرهم بدین(حالادیگه می تونی نظرنده!)پیروز باشین.